Saltå är medvetna konsumenters favorit

Caresumers.se är en community för människor som vill använda sin konsumtion för att förändra samhället. De vill lyfta fram båda goda och dåliga exempel på varumärken omkring oss och de har under våren samlat in över 13 000 betyg från sina användare. Av det har man sammanställt en lista över de mest och minst populära varumärkena. Kul för oss på Saltå Kvartn var att vi var det mest populära varumärket! Så här såg listorna ut:

Topplista
1. Saltå Kvarn
2. Fair Trade
3. Coop Änglamark
4. IKEA
5. Apple

Bottenlista
1. MarlboroClassics
2. Café Magazine
3. Amelia
4. Euro Shopper
5. Aftonbladet

Det är inte så oväntat att Saltå Kvarn och Marlboro Classics är mest respektive minst populära. Det är väldigt tydliga varumärken med stark profil gällande vad deras produkter gör med vårt samhälle, säger Kristfoffer Nolgren som är VD för Caresumers i ett pressmeddelande. /johan

3 tankar på “Saltå är medvetna konsumenters favorit

  1. bosse

    …och så hade det varit intressant att veta exakt hur frågan var ställd… för som man frågar får man som bekant svar….

    Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s